Sunday, November 21, 2010

Vill bara klargöra ett par saker...

1. Jag är "bara" tatuerare. Sen jag gick med i hitta.se har vissa fått för sig att jag jag sysslar med "Tatuering & Piercing". Det finns nämligen ingen rubrik/kategori/bransch som heter kort och gott "Tatuering" på hitta.se. För mig är det två helt vitt skilda saker. Men jag förstår att det blir missförstånd.

2. Formuläret på min hemsida suger! Jag har ogillat formuläret från första början och jag har försökt få min webkille att ta bort det. Nu är planen att jag ska lära mig själv hur man gör, så jag slipper vänta på honom. Om ni ska maila, snälla! gör det från er egen mail, som vanligt, utan att använda det urkassa formuläret! :)

3. Det är gamla bilder på hemsidan. Jag ska uppdatera den så snart jag får tid att lära mig hur man gör. Kolla här på bloggen istället - det är mycket roligare! :)

4. Facebook! Little Bird Tattoo finns på Facebook! "Gilla" du med!

5. Ja, jag säljer presentkort! Och det är årets julklapp i år oxå ;)

6. Nej tyvärr, det finns inga lediga tider "nära jul". Det är fullbokat året ut och nästan hela januari oxå...

No comments:

Post a Comment