Sunday, October 10, 2010

Aj aj...

Det är nog bra för oss tatuerare att tatuera sig ibland. För att inte glömma hur det känns. För att få mer förståelse för våra kunder. Det gör ju faktiskt förbannat ont... Jag var hos min tatuerare i fredags. En heldag hade vi bokat. Om man räknar bort skissandet, kaffet och lunchen var det väl nästan fem timmars konturer. Och tydligen så ingår ju även rumpan när man gör en ryggtavla. Jag visste ju såklart detta men hoppades samtidigt att jag på ngt vis skulle slippa undan. Har hört att det gör ont där. Och fick mina misstankar bekräftade... aj aj. Tack och lov glömmer man smärtan fort - och ser gladeligen fram emot nästa bokade heldag! Tack Vilda - trots att du plågar mig är jag otroligt tacksam. Det kommer bli sååå fint!


Skickar med en liten bild. Censurerar mina privatare delar med en Vilda-tavla jag knäppte ett kort på i studion ;)

No comments:

Post a Comment