Monday, January 3, 2011

Angående öppettider Januari 2011

Hej och välkomna till ett nytt år hos Little Bird Tattoo. Jag är "ledig" idag (jobbar hemma med ritjobb etc) och planen är att börja på, samt färdigställa min årskrönika för 2010 :) Men först lite info angående öppettiderna i Januari!

Året börjar lugnt med en tvådagars arbetsvecka. Jobbar tisdag och onsdag 10-18. Sen är det visst någon helgdag och klämdag. Jag är alltså ledig torsdag-söndag.

Nästa vecka är om möjligt ännu lugnare. Jobbar måndag 13-18. Punkt! ;) Sen är det semester för mig - jeeeiiijj! :) Åker till Dublin (eller rättare sagt Skerries om ngn vet vart det ligger?;) och kommer hem igen onsdag den 19'e januari (om alla flyg går som de ska ;)

Vecka 3 jobbar jag onsdag-lördag och vecka 4 jobbar jag måndag-fredag. Öppettiderna är som vanligt måndagar 13-18, tisd-fred 10-18 och i de fall jag jobbar lördagar så är det 10-15 som gäller!


//Little Bird


PS: I februari ska allt vara som vanligt med undantag för 3-7'e, då jag åker skidor. Samt två dagar då jag har bokat tid hos Vilda, men jag återkommer angående det när det närmar sig :)

No comments:

Post a Comment