Thursday, September 30, 2010

Förra veckan...

Förra veckan var jag riktigt dålig på att plåta. På måndagen fortsatte jag på Tore backpiece - den med Dissection-omslaget. Väldigt black metal - stenhårt! Jag gillar mina måndagar, då jag börjar kl ett. En lugn start på veckan ;)

Annat som gjordes... Fick klart Sandras sleeve - äntligen! Gjorde en hel del mindre grejer, namn på handled osv. Och ett lite större namn, över bröstet, med två svalor brevid! Kommer bli skitsnyggt när det är klart. Bara lite mer färg på svalorna (så lovar jag att fota när det är klart!)
    Min gamla skolkompis Daniel fortsatte på sin arm. Underbart med Facebook - där hittar man alla gamla skolkompisar och annat löst folk som man inte sett på åratal ;)

I fredags fick jag finbesök från Sollentuna! Våra Sweden Rock Festival-kompisar Helen och Pelle var i stan. Förutseende som Helen var så hade hon givetvis passat på att boka tid här i studion på fredagen. Och i lördags var det soft häng (och lite drinkar) hemma i vår badtunna. Som vi brukar säga: "Det är bara att bjuda igen" ;)

Lyckades få en (med lite oplanerat skärpedjup;) bild på Helens tatuering. I nästa inlägg bir det fler bilder (från denna veckan...)


No comments:

Post a Comment