Sunday, June 27, 2010

Angående semester, väntetid etc

Som många kanske vet har det varit (och ÄR) fullbokat en tid framåt. Som det ser ut nu finns tider i början av september. Men då har jag ju planerat in lite semester också.

När det kommer till semesterplanering gör jag samma misstag varje år. Jag tänker att "Jag behöver ingen semester, det är bättre att jobba". Men sen när sommaren börjar komma och jag märker att alla andra får ett par veckors ledighet, blir jag ju såklart sugen på lite ledigt jag med. När jag inser detta är vi nästan inne i juni månad och det är fullsmockat i tidboken fram till slutet av juli. Alltså blir det semester i augusti i år igen ;) Som det verkar nu har jag planerat ledigt v. 30 - 33. Med undantag för några få dagar där jag redan hade bokat in kunder (detta påverkas givetvis inte). 

Men först blir det en liten London-weekend. Jobbar måndag - onsdag denna vecka som kommer. Sen åker vi! :) Är tillbaka igen och jobbar som vanligt från tisd 6'e juli. Med "som vanligt" menas vardagar. Jobbar få eller inga lördagar nu på sommaren. 


No comments:

Post a Comment