Tuesday, May 11, 2010

En dag som har varit lite uppochner ;)

Den här dan blev inte alls som som jag trodde när jag kollade
tidboken imorse. De två första kunderna dök inte upp :( Aja baja, ni kan reglerna!
Sen kom min kl 15-kund två timmar för tidigt. Då skulle jag precis sätta nålen
i min kollega som jag hade övertalat att ta denna håltimma ;)
Körde kl 15-kunden först, Peter sen. Efter det blev det luffarprickar på Anders
 Kvart i fyra dyker min kl 16-kund, Björn, upp och frågar 
"Det är IMORRN va?".
Underbart, är alla snurriga idag? ;) Stackarn, var helt oförberedd
när vi satte igång å tatuera. Fint blev det iaf :)


Björn! Jag är ledsen, men bjussar man på en sådan här käck pose får man nog
räkna med att den hamnar på bloggen ;) Blev så gott som klara
med vingarna idag. Vi körde tills huden inte ville vara med mer. Blör
det för mye e de lika bra å lägga ner.


Å vad ska vi ha mellan vingarna då?


Nu e de snart hemåkning! Förbereda lite inför morgondagen först bara.
Blir fullt ös då. Alltså lika bra att autoklavera och sånt
 ikväll istället för imorrn bitti!

Såg förresten att jag fått ny look på bloggen. Det finns numera en menyrad
under min topbanner (eller vad det nu kallas;) med kontaktinfo,
skötselråd och "Om mig" :) Bloggen får nu lite "hemsidekänsla"
(vinprovarbeskrivning, or what?),
eller hur?! ;)


Å så Frank då!

No comments:

Post a Comment