Tuesday, March 2, 2010

Tisdag...

En kund imorse. Lunch på Moody's! Favvo-sallad! Styrt upp så att jag kan blogga från min HTC. Och testat det på förra inlägget. Totte var supernöjd att jag valt en så snygg bild på honom ;) Men nu vet vi att det funkar att blogga från telefonen iaf!

Sen hade jag en tandläkartid bokad. Har fasat lite för detta. "Men du som har så mycket tatueringar borde inte ha ont av att vi skär och sticker lite. En spruta är väl inget". Precis SÅ resonerar många tandläkare, läkare mfl. Bara för att man har en tatuering eller två, så är det inga problem med stora, tjocka sprutor som ska in i ens tandkött. Tack och lov var det bara en liten undersökning på schemat idag.


Och vilken glad överraskning sen; när jag såg vem min tandläkare var. Christer, som är plastpappa till min bästa kompis Linda från mellanstadiet (Linda - vi hörs alldeles för sällan). Bodde med Linda och hennes familj i England under ett år på 90-talet (my god - NITTIOTALET! längesen nu).



Foto: http://community.livejournal.com/madradstalkers/8788291.html



Tand-tatueringar - inget jag kommer att pryda min kropp med, men tur att vi alla är olika!

No comments:

Post a Comment